loading...
فروش تجهیزات بیورزونانس
احسان بازدید : 35 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

همه این روزها در مورد بهبود انرژی صحبت می کنند. من مدت طولانی است که این روش قدرتمند برای سلامتی را آموزش می دهم که می تواند انقلابی در زندگی شما ایجاد کند و خوشحالم که می گویم مردم واقعاً آن را دریافت می کنند.

شما در مورد چگونگی ارتباط همه ما و "همه یک" بودن صدای هیاهو را شنیده اید. در پشت صحنه این دنیای زیبا ، یک شبکه انرژی پیچیده و غیرقابل درک ، همه و همه را متصل می کند. مردم شروع به درک این نکته کرده اند که وقتی ما از این انرژی به عنوان دارو استفاده می کنیم ، می توانیم زندگی خود را به مسیرهای بهتر و مثبت تری هدایت کنیم ، آنچه را که به ما آسیب می رساند التیام بخشد و پتانسیل گسترده شخصی خود را به سمت زندگی سالم تر ، شادتر و غنی تر سوق دهیم.

بهبود انرژی در هر سطح از زندگی شما - از نظر جسمی ، روحی ، عاطفی و روحی - مثر است. بیایید با بدن خود ، بزرگراه نهایی جریان های انرژی شروع کنیم. دانشمندان در طول تاریخ از فرهنگ باستان چینی ، آزتک و بومی آمریکا تا آخرین برنامه های پیشرفته فیزیک دانشگاه ، جریان نامرئی جریان بدن را درک کرده اند و تأثیر زیادی بر سیستم آن دارد.

در دوره آنلاین انرژی درمانی دبورا کینگ شرکت کنید

داروی انرژی با صدای جنجالی وارد زندگی من شد. من در اواسط بیست سالگی بودم که شنیدم پزشکی به من گفت: "تو سرطان داری". چه زنگ بیداری! اسناد چند ماه قبل از مجبور شدن به جراحی رادیکال برای سرطان به من دادند ، بنابراین بلافاصله شروع به کار کردم تا با روشهای دیگر آن را مقابله کنم. این جستجو مرا به سمت یک درمانگر انرژی سوق داد. در جلسه سوم ما با هم احساس کردم یک تغییر اساسی اتفاق افتاده است و مطمئناً سرطان از بین رفته است. من در بهبود انرژی فروخته شدم.

سپس ذهن شما وجود دارد ، که به معنای واقعی کلمه انرژی را پردازش می کند. تکانه های الکتریکی کوچک اطلاعات را از طریق سلول های عصبی منتقل می کنند و اساس افکار را تشکیل می دهند. با پرداختن به باورهای عادی و الگوهای ذهنی از منظر انرژی ، می توانید خلاقیت خود را آزاد کنید و هر روز را با وضوح و هدف زندگی کنید. این اصل درمان انرژی درمانی است.

وقتی صحبت از احساسات شما می شود ، آنها نه تصادفی هستند و نه فقط نسبت به محیط شما واکنش پذیر هستند. احساسات شما با جریان انرژی از طریق بدن ، به ویژه مراکز انرژی معروف به چاکراها ، هدایت می شوند. پاکسازی این مسیرها به روزهای شاد ، پربار و دلی گرم و باز منجر خواهد شد.

همانطور که از قدرت ترمیم انرژی برای تقویت ، شفافیت و نشاط بیشتر بهره می برید ، به سفر معنوی خود که عمیق تر می شود ، ادامه می دهید و درهای جدیدی را برای درک ماهیت کیهان و انرژی غیب باز می کنید. جهان ، و همچنین ذات معنوی درونی شما.

بنابراین بهبود انرژی چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ من 5 دلیل دارم که چرا می خواهید در مورد این رشته جذاب بیشتر بدانید. بهبود انرژی می تواند به شما کمک کند

1. رفتارهای قدیمی را آزاد کنید. بهبود انرژی به شما کمک می کند تا ریشه مشکلات خود را برای از بین بردن هرگونه تفکر و رفتار قدیمی و عادی که مانع از فراوانی ، سلامتی ، ارتباط و شادی در زندگی می شود ، آزاد کنید. آیا می خواهید وزن کم کنید ، سیگار را ترک کنید یا اعتیاد را لگد بزنید؟ داروی انرژی را امتحان کنید.

2. سلامتی خود را بازیابی کنید. وقتی دانش خود را برای استفاده از طریق بهبود انرژی به کار می گیرید ، می توانید بیماری های جدی مانند سرطان ها و بیماری های مزمن را درمان کرده و آسیب های عضلانی و اسکلتی قدیمی را ترمیم کنید. شما همچنین می توانید تعادل را به سیستم های اساسی بدن خود ، مانند هضم و گردش خون برگردانید و سلامتی و ایمنی کلی را تقویت کنید.

3. رسیدن به هر هدفی. هنگام استفاده از انرژی درمانی ، می توانید یک ذهنیت "موفقیت" ایجاد کنید که شما را به وفور هدایت کند. می توانید احساسات قدیمی مانند احساس گناه و پشیمانی را کنار بگذارید و شروع به غلبه بر ترس هایی کنید که مانع شما می شوند. در این صورت خواهید توانست اعتماد به نفس خود را از درون به بیرون بازسازی کنید.

4- زندگی آرام تری داشته باشید. با از بین بردن استرس و اضطراب و جایگزینی احساس آرامش و اعتماد به نفس تازه در آن می توانید درد افسردگی را کاهش داده و دوباره زندگی را شاد کنید. بهبود انرژی به شما کمک می کند تا ریشه خشم فروخورده را پیدا کنید تا بتوانید به سمت ترحم و درک پیش بروید و زندگی آرام تری را شروع کنید.

5. احساس هدف خود را پیدا کنید. بهبود انرژی به شما احساس عمیق و لرزش ناپذیری از هدف و معنی می بخشد. این شهود طبیعی شما را تشویق می کند تا شما را با روشهای مثبت راهنمایی کند و ارتباطات شما را با همه افراد زندگی شما تقویت می کند.

وقتی شما با یک قلب و ذهن باز و کنجکاو تکنیک هایی را به کار می گیرید که انرژی را شفابخشی می کنند ، ابزاری بسیار قدرتمند است. امیدوارم که امروز با نگاه به درون و باز بودن برای پذیرایی ، سفر شفابخش خود را آغاز کنید.

 

 

دبورا کینگ یک روزنامه نیویورک تایمز استنویسنده پرفروش ، رهبر معنوی مشهور و مرجع برجسته جهان در زمینه بهبود انرژی. هنگامی که در 20 سالگی به سرطان دهانه رحم مبتلا شد ، دبورا مجبور شد سبک زندگی ، اولویت ها و مسائل حل نشده گذشته خود را ارزیابی کند. دبورا بیماری خود را زنگ بیداری دانست که تحولات عظیمی را در زندگی او ایجاد می کند. اولین دیدار ملاقات با یک درمانگر انرژی بود. او به عنوان یک وکیل مدافع علمی ، برای اولین بار خود را در برابر امکانات بزرگتر گشود. دبورا که مایل به انجام یک عمل جراحی تهاجمی نبود ، به داروی جایگزین روی آورد و بهبودی معجزه آسایی را به دست درمانگر خود تجربه کرد. پس از بهبودی ، متوجه شد که تمام تلاش خود برای نادیده گرفتن مشکلات و احساسات حل نشده در تمام زندگی ، او را به بیماری ، اعتیاد و آشفتگی کشانده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 626
  • بازدید کلی : 2,132