loading...
فروش تجهیزات بیورزونانس
احسان بازدید : 44 دوشنبه 16 فروردین 1400 نظرات (0)

آنالیز کوانتومی بیوریتم

 دستگاه های QRS امروز چقدر خوب کار می کنند؟ در این پست به چند نمونه از فناوری در عمل نگاه خواهم کرد.

 

این چهارمین پست من در مورد "طیف سنجی رزونانس کوانتومی" (QRS) است ، یک فناوری پزشکی عجیب که به نظر می رسد در چین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. طرفداران ادعا می کنند QRS می تواند به سرعت و بدون درد تقریباً هر بیماری را تشخیص دهد. با این حال ، همانطور که در گذشته صحبت کردم ،  این فناوری سابقه مشکوکی دارد .

اما نباید روی گذشته تمرکز کنیم. س importantال مهم این است: دستگاه های QRS امروز چقدر خوب کار می کنند؟ در این پست به چند نمونه از فناوری در عمل نگاه خواهم کرد.

ابتدا برخی اصطلاحات. من معتقدم که QRS در اصل همان محصول "تجزیه و تحلیل مغناطیسی تشدید کوانتومی" (QRMA) و "تجزیه و تحلیل تشدید کوانتوم" (QRA) است. تا آنجا که من می توانم بگویم ، اینها همه گونه هایی از اختراع اصلی رونالد وینستاک ، "تجزیه و تحلیل تشدید مغناطیسی" (MRA) است. برای جزئیات بیشتر ، به پست قبلی مراجعه کنید  . توجه داشته باشید که هیچ یک از این فناوری ها مربوط به تصویربرداری تشدید مغناطیسی ( MRI ) نیست.

با جستجوی برخی شواهد در مورد نحوه کار QRS ، این بخش تلویزیونی را که از CCTV-1 ، کانال تلویزیون دولتی چین پخش می  شود کشف کردم  . طبق این نمایش ، QRS میدان مغناطیسی اطراف نمونه موی بیمار را اندازه گیری می کند. میدان مو ، به ما گفته می شود ، یک کپی از میدان مغناطیسی خود بدن است. این زمینه ظاهراً حاوی اطلاعاتی در مورد سلامت کلیه اعضای بدن است. مولکول های آب که حالت مغناطیسی را "به یاد می آورند" ذکر شده اند ، که به نظر می رسد اشاره به  نظریه  های عجیب "حافظه آب" نویسنده ژاپنی ماسارو اموتو باشد ، که  من آخرین بار در مورد آنها بحث کردم .

CCTV-1 دستگاه QRS را در عمل نشان می دهد. به ما گفته شده است که می تواند بیماری هایی مانند سرطان را تشخیص دهد. به نظر می رسد این عمل به راحتی قرار دادن نمونه مو (در یک کیسه پلاستیکی) در بالای جعبه رومیزی خاکستری همانطور که در زیر نشان داده شده است ، آسان است.

 

خانم

من تعجب کردم که دیدم "آشکارساز مغناطیسی" روی میز کار شخصی نشان داده شده است ، که توسط کامپیوتر ، مانیتور ، چراغ های الکتریکی و غیره احاطه شده است. همه این وسایل الکتریکی "سر و صدا" الکترومغناطیسی منتشر می کنند  . من فیزیکدان نیستم اما کاملاً مطمئن هستم که یک مانیتور بزرگ  CRT  می تواند مغلوب هر میدان مغناطیسی مرتبط با توده کوچک مو شود ، با توجه به اینکه مو  ماده مغناطیسی نیست .

 

desktop_QRMA

همچنین مطمئن نیستم که چگونه یک میدان مغناطیسی می تواند وجود سرطان را نشان دهد ، زیرا سلول های سرطانی مغناطیسی نیستند. با این حال ، به نوعی ، دستگاه "تشخیص" را انجام می دهد. این خروجی ها از کجا آمده اند؟

پاسخ ممکن است در یک ویدیوی بسیار جالب دیگر باشد  ، از یوتیوب دانمارکی  Jørgen A. Jacobsen . Jacobsen دستگاه QRMA را براساس حسگر آزمایش کرد. این دستگاه به جای نیاز به نمونه مو ، به عنوان راهی برای تشخیص بیماری ها فقط از گرفتن پروب در دست فروخته می شود:

 

jacobsen_qrma.png

Jacobsen می خواست بررسی کند که آیا این دستگاه ها واقعاً کار می کنند ، بنابراین او این را می گوید

من اواخر سال 2012 دو QRMA متفاوت از مشهورترین شرکتهای فروش QRMA که در چین می توانم پیدا کنم وارد کردم ... آنها یادداشت های زیادی در سایت خود دارند که در مورد آنالایزرهای جعلی هشدار می دهند و ادعا می کنند که تولید کننده هستند و گواهینامه ها را نشان می دهند ، بنابراین شاید آنها بدانند که در حال انجام هستند. من آنالیزها را از طریق برخی آزمایشات سیستماتیک انجام دادم. سریع فهمیدم که می توانم از پارچه مرطوب کاغذی یا مقاومت به جای دست انسان استفاده کنم.

همانطور که وی در فیلم نشان می دهد ، هنگامی که جاکوبسن پارچه ای مرطوب را به دور سنسور پیچید ، ظاهراً دستگاه را فریب داد که شخصی کاوشگر را در دست دارد. دستگاه با خوشبختی تهیه "گزارش بهداشت" را آغاز كرد. طبق دستگاه QRMA ، این پارچه دارای بیماری های جزیی مختلفی از جمله سلامت قلب و عروق "نسبتاً غیر طبیعی" است.

بنابراین به نظر می رسد که "سنسور" فقط به عنوان یک سوئیچ عمل می کند ، که وجود یک عقربه - یا هر هادی الکتریکی دیگر را تشخیص می دهد. پس گزارش های بهداشتی از کجا آمده است؟ در ایمیلی که برای من ارسال شده است ، Jacobsen حدس می زند که تشخیص ها در واقع توسط نرم افزاری که همراه دستگاه است به طور تصادفی تولید می شوند. وی پیشنهاد می کند که این نرم افزار شرایط سلامتی را ایجاد می کند که با توجه به سابقه اطلاعات مربوط به بیمار که کاربر ارائه کرده است ، قابل قبول به نظر می رسد:

نتایج باید به سادگی از داده هایی که ما قرار داده ایم ، حاصل شود. سن ، جنس ، قد ، وزن. از این رو این نرم افزار می تواند بسیاری از موارد را برای باورمندان به نظر برسد. آن انیمیشن که در صورت تماس وجود دارد ، ممکن است جذاب به نظر برسد ، ممکن است چشمگیر به نظر برسد ، اما من کاملاً مطمئنم که این انیمیشن بارها و بارها است.

 بعداً یوتیوب دیگری نیز به همین نتیجه رسید:

سنسوری که قرار است "امواج الکترومغناطیسی" بسیار ضعیف را تشخیص دهد ، چیزی بیش از دو صفحه جدا شده توسط یک پلاستیک غیر رسانا نیست ، و هنگامی که با دست نگه داشته می شود ، مدار را به دلیل مقاومت در برابر پوست کامل می کند ... من سنسور را کاملا حذف کردم و جایگزین آن با یک مقاومت که شبیه سازی مقاومت در برابر پوست است. من فهمیدم که مقاومت من از عدم تعادل قند خون رنج می برد (دیابتی است) و در کلیه ها مشکل دارد. آیا مقاومت ها نیز انرژی مغناطیسی ضعیفی مانند انرژی تولید شده توسط سلول انسان ساطع می کنند؟

به طور خلاصه ، به نظر می رسد که حداقل برخی از محصولات فروخته شده به عنوان "رزونانس کوانتومی" دستگاه های پزشکی در بازار امروز ، ممکن است هیچ اطلاعات پزشکی مفیدی را ارائه ندهند. تا زمانی که این فناوری به درستی تأیید نشود ، من به هیچ دستگاه QRS در مورد ارزیابی سلامت خود اعتماد نخواهم کرد. مطمئناً  برای پاسخ دادن به سال های مرگ و زندگی  مانند اینکه آیا سرطان داشتم یا خیر ، تکیه نخواهم کرد.

 

 

دستگاه کوانتومی بدن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 633
  • بازدید کلی : 2,139